kunnen je op bol.com pakket zien wat er in zit?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Winkelen
5K
ronron1212
2 jaar geleden
Je koopt een artikel geen pakket.
SimonV
2 jaar geleden
Bedoel je dit?
https://www.bol.com/nl/rnwy/account/bestellingen/overzicht
Of wat er in het pakket zit dat naar jou gestuurd wordt?
Via track en trace kun je wel het gewicht zien.
Ritsuka
2 jaar geleden
Bedoel je of op de buitenkant van je pakketje staat wat er in zit?
Ik heb gisteren wat ontvangen en stond alleen mijn naam en adres op de sticker
Amadea
2 jaar geleden
Er staat toch meestal ook een bestelnummer op? Als het goed is heb je dat nummer doorgekregen toen je iets besteld had.

Antwoorden (2)

Aan het pakket zelf kun je (meestal) niet zien wat er in zit. Soms als het via een ander bedrijf opgestuurd wordt zie je het wel. Doorgaans is het een doos in een doos.......
2 jaar geleden
LeonardN
2 jaar geleden
"Soms als het via een ander bedrijf opgestuurd wordt zie je het wel." Kan je dat nader toelichten? Veel bij bol besteld, veel van externe bedrijven.
Heb het nog nooit meegemaakt dat de doos waarin het zat weg gaf wat ik kocht (altijd een doos in een doos), maar dat is natuurlijk enkel wat ik heb meegemaakt.
Nee, je ziet niet wat erin zit. Alleen je NAW gegevens, bestelnummer en track and tracé nummer. Bij een bestelling bij een partner kan het anders zijn, maar 9 van de 10 keer niet.