welk bh model doet mijn borsten "omhoog" zonder ze dichter bij elkaar te drukken?
Ik heb zware borsten gekregen mettertijd, van een B-tje naar een ferme E (ik vermoed stilaan F). Nu ik ben helemaal gelukkig met mijn cupmaat, ik draag meestal ook gewoon beugelloze BH's uit katoen omdat dit het meest gezonde is. Maar af en toe wil ik er wel eens wat meer gestroomlijnd uitzien, met borsten die hoog genoeg zitten. De vraag is wat voor BH ik dan best neem. Ik hoop ooit een beugelloze te vinden die dit kan, maar dat is onvindbaar in mijn maat.
Ik heb al BH's gepast in allerlei soorten. Wat ze in de lingeriewinkel aanraden, nl een Pushup BH, duwt de borsten inderdaad meer naar boven, maar tegelijk ook dichterbij elkaar. Dat vind ik dat weer té, die puilen dan bijna boven de halsuitsnijding van mijn kledij uit, dan heb ik zo'n look van "geile oma". Kan ik ook absoluut niet maken op mijn werk.
Tegelijk zorgt een push up voor een kwab onder mijn oksel, wat echt lelijk is met bv een T shirt. Dus dat is de oplossing niet (ik heb echt dure merken geprobeerd).
Welke BH's maken dat je een mooi figuur hebt met zware borsten, heffen ze hoog genoeg om er wat "strakker" uit te zien maar overdrijven daar niet in?