waar kan ik duitse coca cola flessen inleveren?

ik heb een zak vol met coca cola flessen uit duitsland, en een paar 7-up flessen. gister werden een aantal al niet geaccepteerd bij een kleine jumbo. ik heb zo een vermoeden dat ik geen statie geld ervoor terug krijgen zal als ik ze in nederland wil inleveren

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Winkelen
19.1K
TurfGraver
5 jaar geleden
Klopt. Die kunt u hier niet inleveren.
Ivana
5 jaar geleden
Maar is er in Duitsland wel staangeld berekend? Zijn het wel staangeld flessen?
In Frankrijk bijvoorbeeld kan je geen enkele fles terugbrengen. Ze zien er ook anders uit, duidelijk te onderscheiden van de flessen die je hier meekrijgt.

Antwoorden (1)

In Duitsland. Bij waar ik woon is dat maar zo'n 15 kilometer verderop, dat is fietsend goed te doen. Dan heb je er geen brandstofkosten door. Zou je het per auto of trein moeten doen omdat het veel verder weg is, dan kan je de flessen net zo goed in een Plastic Hero-zak doen en ze door de plaatselijke afvalophaler laten meenemen.
Amadea