Met welke verf kan ik het beste een schoorsteenkap van ijzer schilderen?

Het is ijzer. Dus geen RVS. En de voorkeur gaat uit naar hamerslag
ps. De afbeelding is een voorbeeld, De kap is onbewerkt

Picture for question
6 jaar geleden
in: Winkelen
4.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je hebt al een voorkeur voor hamerslag, dan blijft een effen kleur in gloss of mat over als keus? Of bedoel je het type verf, zoals je zelf al noemt roestwerend, of hittebestendig?
jacob46
6 jaar geleden
Roestwerend. En of het nog een grondlaag nodig heeft

Antwoorden (1)

Hammerite. Ik zou bijna zeggen "wat anders" Eventueel los roest verwijderen en daarna direct te overschilderen. In meerdere kleuren verkrijgbaar bij iedere verfhandel/bouwmarkt
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
paulus811
6 jaar geleden
Zorg wel dat je de hittebestendige variant koopt, want niet alle Hammerite is dat.