Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe gebruik je de vvv cadeakaart?

ik heb een vvv cadeaukaart.
deze kan ik volgens de site beide in de winkel en online gebruiken.
maar als ik deze bij een winkel gebruik krijg ik dan een melding op mijn bankrekening dat de kaart is gebruikt of een mail of iets dergelijks.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Winkelen
984

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het enige wat je op je bankrekening ziet is het bedrag van de aanschaf van de kaart (als je deze zelf koopt).
Als je de kaart als kado van iemand krijgt, is alleen het aanschafbedrag en winkel van de kaart te zien op zijn/haar rekening.

Je hebt gewoon een pas met een bedrag er op, deze kun je bij alle deelnemende winkels en webshops gebruiken, totdat het bedrag op is. WAAR je deze kaart gebruikt is verder niet te zien.
(Lees meer...)
6 jaar geleden
Inekez1
6 jaar geleden
Op je factuur of kassabon van het product dat je koopt met de kaart, is wel te zien hoe je iets hebt betaald. Gebruik je de vvv pas om een waterkoker te kopen, dan staat op de kassabon van de waterkoker dat je die hebt betaald met een vvv cadeaukaart.
Ritsuka
6 jaar geleden
klopt, daar zie je het wel. Maar niet op de bankrekening

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding