Waar kan je verrassings pakketten bestellen?

Je ziet op YouTube kanalen wel eens mensen die een abonnement hebben op een soort verrassings pakket. Vaak wonen ze niet in Nederland maar in Amerika of een ander Engels land.

De verrassings pakketten die ik bedoel zijn dingen als verrassings bloemen. Dan krijg je elke week een nieuw pakket met bloemen die je in een vaas kan zetten. Zonder dat je van te voren weet wat voor soort bloemen het zijn.

Andere keren zijn het gezonde of ongezonde snack pakketten die ze een keer per week of maand krijgen opgestuurd. Maar er zijn bijvoorbeeld ook make-up pakketten. Met allemaal random make-up er in.

Zo zullen er vast nog veel meer soorten verrassings pakketten zijn. Misschien iets met bakspullen, games, anime, boeken, tijdschriften, een recept met de ingrediënten, eten of wat dan ook.
Weet en of kent iemand iets zoals dit? Zo ja, hebben ze dat dan ook in Nederland? Hoe heet het? En hoe werkt het nou eigenlijk precies? Want dat weet ik ook niet precies. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Winkelen
1.3K
Erna55
8 jaar geleden
Ik heb eens bij een bloemist afgesproken dat er elke week bij iemand een boeket bloemen bezorgd zou worden.
Zo heb ik dat zelf met een bloemist geregeld.
Ritsuka
8 jaar geleden
zoiets als dit? http://www.megagadgets.nl/mega-mysterybox.html
Deze is alleen niet maandelijks
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De beautybox?
http://www.beautybox.nl/

Het beste antwoord

Het zijn niet allemaal echt verrassingspakketten, maar wel pakketten die je op vaste basis thuis krijgt en waar je niet helemaal zeker van weet wat er in zit.

Cadeaus:
- Curated.nl Elk kwartaal krijg je een bijzonder cadeau voor een vaste prijs.
- Quarterly.co De Amerikaanse variant van Curated. Met een enorme groep kenners en trendsetters.
- Bespokepost.com Speciaal voor mannen, cadeaus van diverse lifestyle merken in de brievenbus

Eten en drinken
- Hello Fresh, beebox.nl of debuurman.nu elke week een ander pakket met eten
- Bites We Love: elke week een doos met tussendoortjes
- Bierlab: elke week speciaalbier
- Wijnabonnement.nl

Bloemen:
- Bloomon
- bloemenabonnement.nl (beide) zelf kiezen hoe vaak je een bos bloemen thuis krijgt

Kleding:
- Witteboorden.nl 4-8x per jaar nieuwe shirts
- Outfittery
- Sokabonnement.nl sokken via een abonnement

Anders:
- smartassclub.nl wekelijks wc-papier
- Glossybox.nl maandelijks minimaal 5 beautyminiaturen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn verschillende categorieën voor mysteryboxes, ik zal een voorbeeld geven per categorie:

Games/entertainment:
De LootCrate: www.lootcrate.com/ashens (de /ashens geeft je korting!)

Beauty/makeup:
De Beautybox: http://www.beautybox.nl/

Bloemen:
Dit is denk ik niet mystery, wel maandelijks: http://www.bloomon.nl/