Bij sportzaken, grote warenhuizen (V&D, Bijenkorf), de auto onderdelen winkel en de hoeden en tassenwinkels, ook zijn ze veelal op de markt te vinden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien kan je ook even kijken bij primark,hema, bijenkorf, xenos of een 1 euro- shop. Succes met zoeken!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb er ooit gekocht in een winkel waar ze veel van die leger materialen hadden. Stokhouse was de naam, al denk ik niet dat het een keten is. Ben er wel zeker van dat het concept van die winkel nog wel elders te vinden is.
Denk ook meteen aan 'large' al zag ik ze niet meteen op de site staan. Weet wel dat ze die soms hebben. Nu zie ik er daar enkel van wol.
Zalando zal er ook wel hebben.
Winkels als decathlon