waarom is de van nelle zwaar €0,30 duurder dan de van nelle stevig?

het is allebei 40 gram en voor de van nelle zwaar betaal je €7,30
en voor de van nelle stevig betaal je €7.00
waarom is dit zo?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Winkelen
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vroeger heette de van Nelle stevig ...half zwaar... om de een of andere reden mocht dat niet meer en toen werd het dus stevig en de half zware dus zijn goedkoper, zit meer rotzooi in........
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bedoel natuurlijk......minder rotzooi......

Antwoorden (2)

Bij de van Bell zwaar zitten er waarschijnlijk meer verslavende/gevaarlijke stoffen in zoals nicotine en teer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ga maar uit van een andere samenstelling dus iets andere ingrediënten dus duurder