Hoe kan ik een nieuwe Medewerker-VoordeelPas van AH aanvragen?

Ik werk bij de AH en ik ben mijn Medewerker-Voordeelpas kwijt. Ik vind nergens op het internet hoe ik een nieuwe pas aan kan vragen. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Winkelen
Amadea
9 jaar geleden
Het lijkt mij dat dit via jouw teamleider geregeld moet worden. Natuurlijk kan het niet via internet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Omdat dat allemaal via Ahold gaat dacht ik dat het misschien op internet te vinden was. Ik zal eens gaan informeren bij mijn teamleider.

Antwoorden (1)

Moet je even bij je werkgever langsgaan. MIjn broer vroeg er ook een aan, maar voordat ze dan een pas hebben...