Hoe heten deze dingen en waar kun je ze kopen (zie foto)?

Het zijn een soort schuimen dingen, en je kunt ze in je auto leggen. Als je raam dan is ingeslagen, kun je daarop zitten zodat je niet in de scherven hoeft te zitten. Weet iemand waar je dit kan kopen en hoe ze heten misschien? (Die paarse stroken op de foto zijn er vanaf, ik ben er iets mee aan het knutselen, dus die horen er eigenlijk ook nog aan). Alvast bedankt!
Ps. Omdat het is om mee te knutselen zoek ik ze wel in deze (of andere) kleuren!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (2)

Dit zijn knie-kussens voor o.a. in de tuin.
Momenteel te koop bij Lidl onder de naam van Garten- Kniekissen. van Florabest.
Ook in doe het zelfzaken en tuincentra te koop.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze heet gewoon "kniematje" ik heb hem gevonden in je regenboog kleuren 2,85 Inc btw ex verz kosten

Kan ze me nog goed herinneren van een jaar of 25 geleden, leuk!