zijn gespaarde tank airmiles bij de shell ook inwisselbaar bij de airmilesshop of alleen voor liters benzine?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
3.2K

Het beste antwoord

Alle airmiles die je spaart maakt niet uit voor wat kun je gebruiken bij de airmiles shop. Je hoeft dus niet verplicht in te wisselen voor brandstof korting. (Die €2,50 heb korting je ook geen ruk aan vind ik) Ik spaar dan liever voor korting op toegangskaartjes dvd's en KLM tickets.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

"Je kunt alle verdiende Air Miles bij Shell inwisselen voor de vertrouwde handdoeken, een Carwash of gebruiken in de bekende Air Miles Shop op www.airmilesshop.nl.
Je kunt Air Miles ook inwisselen voor Shell Bonus Miles Meenemers, waardebonnen of korting op aanbiedingen van onze mobiliteitspartners. Het maakt dus niet uit waarvoor je spaart. "

En, inderdaad, ook voor brandstof:
"* Per tankbeurt kun je maximaal 3.000 Air Miles inwisselen, voor € 15,- korting. Dit betekent een 0,5 cent cadeauwaarde per Air Mile. Deze deelbetaling is mogelijk op alle brandstofsoorten. Let op: het is niet mogelijk om geld terug te krijgen, dus het tankbedrag moet altijd hoger of gelijk zijn aan de deelbetaling. Het eventuele restbedrag kan betaald worden met cash of pin, maar niet met een creditcard of een tankpas, zoals euroShell Card, MultiTank Card of Travel Card. "