Wat was de naam van de winkelketen die uiteindelijk is opgegaan in de Blokker?

Het was niet de Giraffe of Marskramer

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1.1K
Amadea
11 jaar geleden
Bedoel je de Miro? Die is niet opgegaan in Blokker maar er door verdreven.

Antwoorden (2)

Hieronder staat wellicht het antwoord dat je zoekt:

'Eind jaren tachtig en begin jaren negentig maakte Jaap zich sterk voor verschillende acquisities, wat leidde tot een krachtige groei van de onderneming. In 1985 nam Blokker Bart Smit over, in 1988 Leen Bakker, Casa en Hoyng, in 1989 Xenos, in 1993 Intertoys en Marskramer, in 1997 Maxi Toys en in 1998 Tuincentrum Overvecht.'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nope
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die zijn ook allemaal niet opgegaan in Blokker, ze hebben hun eigen naam namelijk nog.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, idd, als je het zo bekijkt!
Bij ons in de buurt was een winkel die heette Novalux en dat is Blokker geworden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Yes! Dat was m!