Wat houdt de eerst afsluitende voordeur in?

Morgen komt de berzorg service van de mediamarkt en heb gekozen voor Bezorgen Standaard. Hierbij geven ze het volgende aan:

"Kiest u voor bezorgen standaard, dan bezorgen wij uw nieuwe apparaat bij u thuis achter de eerste afsluitbare voordeur en nemen wij indien u wilt uw oude apparaat retour"

Wat is nu precies een afsluitbare voordeur, ik woon in een apartementen complex en wij hebben een gezamelijk deur. Alleen te openen van binnen uit of met een sleutel, maar je kunt hem niet op slot doen, is dit een afsluitbare voordeur? Of moeten ze hem echt bij mijn eigen deur afzetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1.1K

Antwoorden (2)

Ze zetten hem bij de gemeenschappelijke voordeur af. Je kunt die deur niet met een sleutel op slot doen maar hij valt wel vanzelf in het slot en is dus een gesloten voordeur.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel dus dat je een afsluitende voordeur hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daarmee wordt bedoeld dat het apparaat bij jouw eigen huisdeur wordt bezorgd. Je moet er dus zelf voor thuis zijn, het kan niet bij een van de andere appartementen worden afgegeven. Dan zou je ook niet de mogelijkheid hebben om je oude apparaat mee terug te geven. Dus het is wel gewoon jou persoonlijke huisdeur.

Toegevoegd na 1 minuut:
jou = jouw

Toegevoegd na 4 minuten:
Die formulering is gekozen omdat ze daarmee voorkómen dat een apparaat naar de zolder drie hoog moet worden gesjouwd. Bínnen een huis moet de koper het zelf verplaatsen.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze zetten het toch echt bij de gemeenschappelijke deur af. Ze hebben het niet voor niets over de eerst afsluitbare VOORdeur. Wil je het wel bezorgen op je verdieping en heb je geen lift. Dan vragen ze volgens mij 5 euro per verdieping. Heb je wel een lift en je vraagt het netjes, zullen ze hem bij je eigen voordeur afleveren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij ook niet, maar misschien verschilt dat per winkel? Inderdaad: eerst afsluitende VOORdeur