waar kun je nep vampier tanden kopen?? het liefst alleen hoektanden die goed blijven zitten.

Ik zoek nep vampieren tanden die goed blijven zitten, het liefste alleen hoektanden (dus een soort hoesjes die je er omheen kan doen?) ik heb er namelijk wel eens van gehoord en ik ben erg benieuwd waar je ze kunt kopen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1.2K

Antwoorden (3)

Bij megagadgets verkopen ze deze: http://www.megagadgets.nl/vampier-tanden.html?utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist&utm_content=default
Op maat gemaakt naar jouw mond van plastic en intrekbaar! Eenvoudig te maken en niet duur.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Wat een leuke gadget.
Zo'n beetje elke feestwinkel verkoopt in deze tijd van het jaar dergelijke gebitjes.
11 jaar geleden
Feestwinkels, Carnavalwinkels, fopartikelen winkels e.d. Zelf vind ik dit overzicht wel een goed startpunt om te zoeken naar dergelijke winkels http://feestartikelen-winkel.allerbest.nl/