Waar zijn fitness handoeken te krijgen?

Ik ben op zoek naar een fitness handdoek.
Die zijn klein van formaat zodat ze makkelijk mee te nemen zijn.
Echter, als ik kijk op internet zijn ze alleen te verkrijgen bij relatiegeschenkenhandelaren.
Waar kan ik ze los kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen

Het beste antwoord

In de sportwinkel. Vaak zijn het van die extra dunne handdoeken in een waterdichte koker. Soms heeft de Action ze ook (voor een fractie van de normale prijs).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Xenos heeft ze ook.

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk bedoel je het formaat wat vaak gastenhanddoek word genoemd.
Word vaak bij de wasbak in wc's gehangen.
Dit is gewoon te verkrijgen bij allerlei winkels, zoals Hema en V&D.
Of andere zaken die textiel en handdoeken verkopen.
11 jaar geleden
Cryofiel
11 jaar geleden
+ Dat was ook mijn eerste gedachte. Ook Zeeman heeft ze vaak liggen.
Ritsuka
11 jaar geleden
Inderdaad, zijn veel winkels die dat hebben.