Ik heb gehoord over een zwarte markt in Beverwijk? Wat is het adres en is het morgen open?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Iedereen kent de zwarte markt toch wel?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Blijkbaar niet..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er stond voor mijn reactie nog een andere,.daar.reageerde ik op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tis alleen niet meer wat het geweest is... Wordt alleen nogmaar troep verkocht.

Antwoorden (4)

Adres:
De Bazaar
Montageweg 35
1948 PH Beverwijk

info@debazaar.nl

Alleen geopend in het weekend, Zaterdag en Zondag!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb even voor je gegoogled, ze zijn morgen open! De markt is goed te bereiken en je kunt er prima parkeren. Zie voor verdere informatie de link. Have fun!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De bazaar is dagelijks open. Alleen het chinese deel. In het weekend is alles open. Gewoon parkeren bij de makro dit is gratis. Anders is de trein naar heemskerk het dichtsbij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het adres wat al eerder is gegeven is het adres van het marktkantoor. Veel mensen gebruiken de ingang bij de kruising industrieweg / parallelweg.

De Bazar is elk weekend geopend van 8.30 tot 18.00 uur