welke winkel verkoopt kerkspullen?

Geen marktplaats, maar gewoon winkel waar ik langs kan komen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
5.1K

Antwoorden (12)

Vrom en dressman en action.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via de online telefoongids kun je zoeken met winkels en religieuze artikelen. Door heel Nederland (maar vooral in het zuiden) zijn er wel verkoopadressen van dergelijke artikelen.

o.a.

Sinte Kathrien Religieuze Artikelenzaak
Grote Berg 56, 5611KL Eindhoven

Religieuze Winkel
Theresiastraat 312, 2593AZ 's-Gravenhage

Beeldenhuisje
Oosteind 61, 5161MH Sprang-Capelle

Zie verder op bijgaande website.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
v.s. :
Geen marktplaats, maar gewoon winkel waar ik langs kan komen.
bij de action,kruidvat,zeeman en bij de tuinwinkel bijvoorbeeld Groenrijk en Intratuin. verder kan je nog kijken bij de kringloopcentra hier is alles wat goedkoper en als je geluk hebt nog mooier...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
K e r k
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha Niels
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Grijns, ik had het niet eens door hahaha
Ik ken een winkel in Voorburg (vlakbij Den Haag), genaamd Merx Sancta. Voor hun website zie bij bronnen. Daar staat ook het adres op. Ik zie daar nu staan dat ze ook een nieuwe vestiging in Amsterdam hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vraag verkeerd gelezen!

in capelle a/ijssel in het oude dorp is op de bermweg een kerkwinkel, ik ben er meerdere keren geweest, afkomstig van richting rotterdam, is het aan de rechterkant van de weg op een paar honderd meter voor de verkeerslichten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
deze winkel in Den Bosch vlak bij de Sint Jan
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goeie winkel , maar den bosch is voor mij te ver weg , helaas....
anneliez
11 jaar geleden
dat zei je er niet bij, maar een dagje/weekendje naar Den Bosch is leuk hoor, aanrader ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Er zit in Hillegom aan de Molenstraat een winkeltje, die vele beelden van maria en jezus verkoopt en waarschijnlijk nog meer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Angelshop vindt u een groot assortiment met heiligenbeelden, rozenkransen, noveenkaarsen, bidprentjes en nog veel meer mooie artikelen. U kunt ons vinden op de Oudegracht 288a te Utrecht. (Tussen Dom en Twijnstraat).

Toegevoegd na 4 minuten:
http://www.angelshop.nl/introductie/index.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt, maar webshop doet niet zag ik.
In antiekwinkeltjes en antiekmarkten kun je ook wel eens wat vinden, zeker de moeite om daar eens te gaan snuffelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zou handig zijn als je in de vraag vermeldde om welke soort spullen het gaat. Er zijn talloze mogelijkheden. Zo zijn er evangelische boekwinkels die ook kerkelijke attributen verkopen. Voor rooms-katholieke materialen kan je terecht bij het Carolushuis in Roermond. Voor kaarsen en kandelaars zijn er diverse speciaalzaken. Materialen voor de protestantse kindernevendienst komen bijvoorbeeld van JOP, de JeugdOrganisatie van de Protestantse kerk. Enzovoort, enzovoort.
Amadea
11 jaar geleden
In Amsterdam op de Nieuwezijds Voorburgwal (Kaarten, beelden, wierrook(vaten), kelken e.d.. Voorts in Aachen centrum, vlak bij de markt (Verkoopt ook gewaden).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hengelo Ov kan je achter de V en D een klein winkeltje vinden met kerkspullen.