Kan je als student de winkel DK Home kunnen binnenkomen?

Ik studeer voor interieur advies en ik vroeg mij af of je ook als student in de winkel DK home binnen kan komen.
Op hun site staat namelijk dat je niet zomaar daar een afspraak kan maken, alleen mensen die werken in dit gebied, zeg maar echte zaken mensen en professionele mensen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (1)

Stuur een nette brief, omschrijf daarin je studie en vraag of je er eens mag komen kijken, dat is, buiten bellen, de enige manier om daar achter te komen, vaak hebben gesloten bedrijven toch wel een opening om binnen te komen.
Vergeet de brief niet goed te motiveren.