Welke winkels verkopen allemaal regencapes?

En hoeveel kost dit ongeveer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1K

Het beste antwoord

Regencapes kun je kopen bij winkels zoals de HEMA. De prijs zou ik niet weten, maar ik denk rond de vijf euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

bij de xenos verkopen ze regenponcho's, doorzichtig of in een kek kleurtje.
het zijn een soort van wegwerpdingen, en ze kosten geen knoop.
ook zijn ze dun en makkelijk bij je te steken.
11 jaar geleden
Wegwerpponcho's in alle kleuren bij de Wibra: 50 cent.

(misschien zijn ze nu 1 euro, maar alles wat daarboven komt, mag je mij de rekening voor toesturen tot een maximum van 2 euro!)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de halfords verkopen ze ze gek genoeg ook. Ik haal daar altijd mijn regenkleding.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je hebt ze bij de action doorzichtig van plastic , zeer goedkoop rond de 1 euro dacht ik. in de kleuren oranje, rood en geel.