Waar kan ik oranje en paarse ballonnen kopen?

Het liefste bij een gewone winkel.

Toegevoegd na 7 uur:
Geen online winkel en graag een naam van de winkel, dus bv Hema of kruidvat ofzo.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De supermarkt en anders een fopwinkel/carnavalswinkel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar heb ik al gezocht, maar daar hebben ze alleen gemengde kleurtjes.....en het moet niet te duur zijn, het is voor een kika kraampje op een markt, versiering zeg maar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou je dan niet voor blauw gaan? Het logo van KiKa is namelijk blauw met oranje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar zijn vele meningen over. Wij vinden dat het paars is. De shirtreclame die we kregen hebben toch echt paarse handjes. De site gebruikt ook oranje/paars dus wij denken dat het logo oranje paars is. Maar toch bedankt voor de reactie.

Het beste antwoord

Bij Deess Ballonnen Decoratie
A. Plasmanslaan 1G in Kolham
Tel: 06 29 62 67 92
E-mail : info@ballonnendecoratie.nu

Neem contact op met deze mensen en vraag naar de prijs, indien die te hoog is dan vraag je hen waar zij hun ballonnen aankopen en/of zij jou een goedkopere optie kunnen aanbieden.

Het zijn héél vriendelijke mensen dus aarzel niet om te zeggen wat jullie wensen zijn maar ook wat jullie financiële limieten zijn. Enkel zo kan je optimaal geholpen worden ;-)

Meer info via bijgevoegde links

Liefs, Succes en Big Smile van me
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord.

Andere antwoorden (1)

Bij feestwinkels hebben ze zakken met 1 soort kleur erin. Oranje en paars zullen ze vast wel hebben.