Als je verlovingsringen koopt, krijg je deze dan gelijk mee?

Deze week ga ik mij verloven met mijn vriend. Nu willen wij natuurlijk onze verlovingsringen later deze week gelijk kunnen tonen aan onze vrienden en familieleden bij het bekend maken van het mooie nieuws. Nu hebben wij nog geen ringen; wanneer wij deze kopen (waarschijnlijk in Antwerpen) is er dan de mogelijkheid ze gelijk mee te krijgen? Er hoeft niets in gegraveerd te worden. Ik ben totaal niet bekend op dit terrein, daarom hoop ik bij jullie duidelijkheid te krijgen. Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
2.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ze allebei passen, zul je ze wel mee kunnen krijgen. Maar ja, passen degene die je het mooist vindt wel ?????

Het beste antwoord

Er is zo verschrikkelijk veel keuze in verlovings of trouwringen dat het onmogelijk is om dat allemaal op voorrad te hebben. Als je kiest voor standaard dan is het waarschijnlijk wel mogelijk dat deze snel geleverd kunnen worden. Je zult dan geen bijzondere ringen moeten verwachten.wellicht is het wel mogelijk om na betaling de voorbeeld ringen mee tenemen, en deze later on te ruilen voor de echte op de juiste maat. Ik raadt je aan om niet direct nieuwe ringen al opmaat te laten rekken zoals hierboven genoemd. Dit gaat altijd iets ten koste van model en vorm. En als ze eenmaal gerekt zijn kan het problemen geven in de toekomst als ze weer gerekt of vermaakt moeten worden. Ook Hebben veel juweliers tegenwoordig uitsluitend dummy ringen in huis om het risico van overvallen te verkleinen. Ik ben bang dat je toch iets meer geduld zult moeten hebben. Kies voor een Nederlands kwaliteits merk als bijv alller spanninga. Dit atelier kan na overleg vaak heel snel leveren en zijn de ringen speciaal voor jou op maat nieuw gemaakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als de ringen er in jullie maat zijn, er niets gegraveerd of aangepast moet worden én je het geld bij je hebt... Dan kun je ze ook meteen meenemen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zowel verlovings als trouwringen gekocht en meteen mee kunnen nemen.
Als ze in de juiste maat beschikbaar zijn kun je ze waarschijnlijk zo meekrijgen (na betaling).
Als ze een klein beetje opgerekt moeten worden misschien ook, maar als de juiste maat niet beschikbaar is, en besteld moet worden uiteraard niet (duh...)