zit er in een zelfscan apparaat in de supermarkt een soort controlesysteem?

Bij jumbo e.d hebben ze een soort zelf scan systeem. Je drukt op start en een scanner wordt gekozen. waarom kun je niet gewoon 1 pakken? en wordt er bijv bijgehouden wat je koopt en als je "onlogisch" winkelt het apparaat aangeeft om je te controleren bij de uitgang?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (1)

Nee de winkel doen om de zoveel tijd een steek proef ( een test met willekeurige mensen ) en dan kijke ze of zij het eerlijk doen en ze vertrouwen op de eerlijkheid van mensen maar ga er maar vanuit dat lang niet iedereen eerlijk is