is abercrombie and fitch goedkoper in Newyork?

Bijvoorbeeld in new york? ofzo en hoeveel is het dan ongeveer goedkoper?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
1.4K

Antwoorden (3)

Ja vaak wel,
Uggs in Amerika zijn ook goedkoper dan in NL,
Bij Abercrombie dus ook,

ik denk dat een shirtje tussen de 3 en 5 euro zal verschillen, maar jassen kunnen in Amerika ong 30 tot 60 euro goedkoper zijn dan ergens in Europa ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amerikaanse merken zijn in Amerika veel goedkoper. Afgelopen jaar was ik in New York en volgens mij scheelt het ongeveer 1/3de . Europese merken zijn in Amerika juist weer duurder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.shoppingkq.com heeft ook a&f. Is een chinese site en is zeer goedkoop. Ik heb daar onlangs Allstars gekocht en netjes thuis ontvangen. Weliswaar wel na een levertijd van 4 weken.