Weet iemand waar ik de Snug 'n Glow beer van rond 2007/2008 nog kan kopen?

Het is een klein, wit beertje waar je op kan drukken om hem verschillende kleuren te laten zien.
Waarschijnlijk maken ze hem niet meer, hij komt rond het jaar 2007 en is van Snug 'n Glow.

Ik zal het heel erg op prijs stellen als iemand nog weet waar het nog te koop is.

Hieronder zie je hoe het beertje eruit ziet:

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
1K

Het beste antwoord

Hij staat nog op de website bij de grotespeelgoedwinkel.nl.

Er staat echter bij:
"Actuele status: niet op voorraad
Dit product is (tijdelijk) niet leverbaar
Neem voor meer informatie contact met ons op"

http://www.degrotespeelgoedwinkel.nl/pluche-en-knuffels/beren/beer-snug-and-glow/

Als je dan op contact klikt, dan kom je op een formulier van de klantenservice:
https://www.degrotespeelgoedwinkel.nl/klantenservice/serviceformulier/

Waarschijnlijk kunnen zij je wel vertellen of en zo ja wanneer ongeveer die beren terugkomen.

Verder kan ik er op e-bay e.d. nog wel wat tweedehands bestellen, maar ik kan me voorstellen dat je dat liever niet doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat had ik ook al gevonden.
Ik zoek dus of er toevallig nog ergens heel misschien een exemplaar van is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, vanwege het feit dat dit het enigste antwoord is en toch wel echt goed kan helpen maar dat ik deze bron toevallig al wist, heb je toch het beste antwoord.