Kun je tegenwoordig op Marktplaats nog lezen over de ervaringen met verkopers op een forum ?

Eerder kon je altijd lezen op een forum op marktplaats met wie je moest oppassen of met wie er problemen waren geweest etc. Soms staan er zaken of winkels op die geen adres hebben en wat zijn dan de gevaren hiervan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
1.7K

Het beste antwoord

Nee, op marktplaats heb je geen forum waar staat met wie je moest oppassen of met wie er problemen waren. Maar er zijn wel andere forums, zoals www.marktplaatsoplichting.nl/ Daar kan je de ``marktplaatsaccountnaam`` zoeken. Vaak zal je ervaringen zien als deze persoon een oplichter is.