waar kan ik een lange vulpen vulling kopen?

ik heb een parker pen maar bij bijenkorf zijn de vullingen best wel duur voor een vulling weet iemand waar ik een goedkope lange vulling kan kopen? (den haag)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen

Het beste antwoord

ik weet niet of je een V&D hebt? want daar hebben ze ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
En valt er ook niet op te zoeken of er een V&D in Den Haag is? Rare vraag, hoor...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou ik zit op mobiel en dat gaat nogal lastig en ik probeer alleen de persoon te helpen bij het vinden van zijn inkt patronen ,dus waarom deze opmerking als je zo geinterreseert bent of er een V&D is in Den haag als je die tijd voor de reactie beter had kunnen gebruiken om het zelf op te zoeken
Amadea
12 jaar geleden
Iedereen die een beetje van winkels op de hoogte is weet dat in elke grotere plaats in Nederland een V&D te vinden is. Daarom is het onzin om te vragen aan Myface910 of er in Den Haag ook een is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar ik hou me er niet mee bezig ik help hem gewoon en jij zit maar commetaar te geven ,kom hier niet om te discussieren of wat dan ook ga je maar bij iemand anders doen

Andere antwoorden (2)

bij de betere boekhandel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Hema