waar in amsterdam zijn er winkeltjes die heeeeeeeeel veel zilveren oorbelletjes verkopen, ringetjes en vormpjes?

hoi allemaal,

ik ben dus op zoek naar van die aparte winkeltjes die heeel veel verschillende soorten zilveren oorbelletjes verkopen. Ik bedoel niet de juweliers, die hebben niet wat ik bedoel. Meer ringetjes en vormpjes enzo, net zoals ze die bijv vaak op zwarte palletten op het waterlooplein en festivals hebben.
Alvast bednakt voor de tips!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (1)

Het is niet in amsterdam, maar probeer eens naar Schoonhoven te gaan. Daar zijn vele winkeltjes met wat jij zoekt. Schoonhoven noemt men ook wel de "zilverstad" van Nederland.
Veel succes!!