Kun je gezellig winkelen in Arnhem?

of zijn er nog leukere steden daar in de buurt waar het gezellig winkelen is?

Toegevoegd na 10 uur:
klinkt goed, dan gaan we daar maar eens heen;)
bedankt voor jullie antwoorden, allemaal een +je erbij

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Winkelen
2.1K

Antwoorden (10)

Jazeker! Een groot winkelhart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja het is heel gezellig in arnhem, er zijn alle winkels die je maar kan bedenken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Arnhem is leuk om te winkelen en als je er dan nog niet genoeg van hebt kun je nog even de rivier oversteken naar Nijmegen. Ook erg gezellig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Winkelen in Arnhem vind ik zelf veel leuker dan winkelen in Nijmegen. In Arnhem is meer variatie in soorten winkels, en je kunt een leuke route lopen. Er zit bijvoorbeeld een Bijenkorf, die is niet in andere nabije steden te vinden.
Amadea
13 jaar geleden
Het is er heel erg leuk! Helaas zijn er (net als in andere grote steden) wel vaak dezelfde winkels te vinden. Verder kun je het altijd gezellig maken natuurlijk met familie/vrienden!
Veel plezier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Arnhem is een hele leuke winkelstad, vele grotere en kleinere gezellige winkelstraatjes.

Tip voor als je met de auto naar Arnhem gaat: Parkeer bij het Gelredome. De kosten voor het parkeerkaartje zijn direct de kosten om met een busje naar het stadscentrum te gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Arnhem is leuk, maar een goed alternatief is veenendaal!
In Ede kun je tegenwoordig ook goed terrecht om leuk te winkelen!
Als je van een goeie borrel houd, dan is het ook een goede optie om naar kleve te gaan! (duitsland) Je hebt hier enkele grote "marktkaufs" en de sterke drank is in duitsland een stuk goedkoper!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de buurt is er ook Zutphen
Daar is pijnden leuke smikkel route eten drinken, en winkels.

Toegevoegd na 1 minuut:
Akelige aanvulling van de foon, ik bedoelde is er een leuke smikkel route
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik woon zelf in ede maar daar vind ik er niks aan
Arnhem is echt harstikke leuk met veel winkels zoals de bijenkorf, veel schoen en kleding winkels alles is naar wens!
Harstikke leuke stad :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Arnhem is inderdaad erg leuk!
Het is ook maar net waar je van houdt.
Het is sowieso gezellig om in het hartje centrum van arnhem te wandelen, een goede sfeer en de Bijenkorf idd.
Verder vind je in de steenstraat ook nog allerlei bijzondere winkels in de en de wijk eromheen, zijstraatjes enzo
Op de korenmarkt vindt je allerlei kroegen en cafés.
Om een goed centraal punt in de stad aan te houden kun je kiezen voor het marktplein. Als je daar steeds naar terugkeert, kan het niet mis gaan ;-)
Met de trein is makkekijk, je wandelt zo de stad in!