Hoe Rabobank rekening van geblockte PayPal verwijderen?

Het is moeilijk uit te leggen, PayPal dacht dat mijn account gehackt was dus moest ik mij veriefieren. Ik heb aangegeven dat ik via een automatisch bel bericht een code wilde ontvangen, dit is nooit gebeurt... dus gaf ik aan dat ik via een ID me wilde veriefieren, dus ik maakte een foto van mijn ID en stuurde die op. Toen werd mijn account geblockt omdat ik 15 ben niet 18, dus ik maak een nieuw account (geen probleem). Toen ik een rekening wilde toevoegen, zei PayPal dat het al in gebruik was (op mijn geblockte account). En dit is een gigantisch probleem want dat betekent dat ik geen geld meer kan overmaken naar mijn bankrekening.

Weet jij het antwoord?

/2500

Als er nog een saldo op je PayPal staat is het enige wat je kan doen je ouder(s) of voogd met PayPal laten bellen op 0800 265 9239. In het vorige antwoord staat al dat je 18 jaar of ouder moet zijn. Dat wil dus ook zeggen dat alleen je ouder of voogd dat nu nog kan oplossen. Succes.

Ik heb het zelfde probleem gehad. Bij mij stond er zelfs nog geld op mijn rekening. Maar wees gerust het kan opgelost worden. Allereerst vraag je aan je ouders/voogd of je een account mag maken op hun naam en jij het mag gebruiken. Daarna bel je naar PayPal en vraag je of ze dat account willen verwijderen en eventueel resterend saldo overtezetten naar het account van je ouders/voogd. Hier heb je wel het volgende voor nodig: - Jou ID kaart - Het ID kaart van de persoon waar de andere rekening opstaat - Een factuur waar jou adres opstaat (mag van jou of van je ouders/voogd zijn) Op die manier heeft het bij mij gewerkt en zal het waarschijnlijk ook bij jou werken. Veel Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100