Hoe heet de site waar (o.a) soms tijdelijk gratis producten te verkrijgen zijn?

Ik zie deze wel eens op facebook langskomen. Er wordt dan afgeteld hoelang de actie nog duurt, je moet wel verzendkosten betalen natuurlijk. Ik ben even de site kwijt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
8 jaar geleden
Wel heeeel goed kijken in de voorwaarden, vaak zit je aan een abonnement vast.
Maar je hebt ook sites als Actie vd Dag, Groupon, Jiggy Deals etc.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor de reacties! Ik heb hem inmiddels gevonden, het was vouchervandaag.nl

Antwoorden (2)

Vermoedelijk bedoel je Koop het gratis. Bij KoopHetGratis.nl brengen ze per aanbieding alleen de verzendkosten in rekening. Deze kunnen variëren tussen 3,95 en 5,95 afhankelijk van het product.
Elke dag hebben zij speciaal voor de fans van hun Facebook pagina bij elke aanbieding een Share&Win actie. Ze geven afhankelijk van de aanbieding een product weg per x aantal keer dat de aanbieding op Facebook gedeeld is.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kon het niet geloven en terecht. Per product betaal je verzendkosten. Bij bijv 5 'gratis' producten in je mand betaal je dus ook 5x verzendkosten van 5,95, tijdens 1x shoppen. 29,75. Zouden ze alles los versturen dan of maken ze gewoon winst? Dit moet toch wel bedrog zijn?
Amadea
8 jaar geleden
Meestal zit er bij zulke zogenaamd gratis acties wel een flinke adder onder het gras, ja.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Klopt, soms is het gewoon te mooi om waar te zijn.
Waar ik veel op kijk is Gratis247 te vinden op www.gratis247.nl het leuke van deze site is dat er dagelijkse nieuwe gratis acties worden vermeld en dat je alle rubrieken kunt bekijken. zo vindt ik persoonlijk de rubriek gratis producten er leuk. Ik moest laatst een nieuw energie contract afsluiten en vond op deze site een leuke actie met een gratis tablet van wel € 299.-. Een prima ding wat ik na enkele dagen al in huis had. Gratis247 kan ik echt aanbevelen. Groeten, Sjaak Timmeren.