Waar kan ik een stempel laten maken van mijn logo?

Ik wil van mijn logo (wat nog niet helemaal is zoals ik wil) een stempel laten maken. Alleen.....mijn logo is nog niet af. Waar kan ik een zelf ontworpen stempel laten maken? Ik kan helaas zelf niet zo makkelijk ontwerpen, en heb ook niet een heel groot budget....

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Google op "stempel laten maken" en je krijgt talloze mogelijkheden. Bij Vistaprint is het niet duur, bijvoorbeeld. Zie http://www.vistaprint.nl/rubber-stamps.aspx?mk=stempel+laten+maken&ad=e&crtv=48455476333&psite=mkwid|BMbqSYcg&device=c&gclid=CKORl5-KwMACFWX3wgod_TkAfQ&GP=9%2f1%2f2014+9%3a04%3a16+AM&GPS=3269929856&GNF=0
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoi, dank je, dat had ik ook al wel gedaan. Alleen kost bij de meeste (ook bij hen) het afmaken van het ontwerp veel geld...Ik denk dat mijn stempel dan niet zo helder wordt.