Levert deze site echte raybans?

http://www.rayban-dutch.com

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Utrecht
10 jaar geleden
Wat denk je zelf? Een echte Ray Ban voor €18,=??
En de site is zo brak als wat: geen contactinfo, links die niet werken.
Niet doen dus. NEP
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geen idee. Maar...
- De aanbiedingen zijn "one-day-only". (Waarom ??)
- De verzendkosten zijn 15 Dollar.
- De "terms" (algemene voorwaarden) bevatten dubieuze condities. - - Naam / adres van webwinkel zijn niet te vinden. Voor mij voldoende elementen om NIET mee in zee te gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zie de ray-ban die ik in de winkel voor €120 heb gekocht daar voor nog geen twee tientjes. Dus ja.... Spreekt voor zich.

Antwoorden (2)

Misschien (maar zeer hoogswaarschijnlijk niet.)....,maar om zeker te zijn van echte Ray-bans , bestaat er ook een orginele site.

Als je daar naar Dutch klikt hebben ze in ieder geval de moeite genomen om teksten ook in het Nederlands te vertalen.

De te lage prijs maakt het ongeloofwaardig, en het zou me niets verbazen dat het ook niet zo nou genomen word met de leveringen.....Geen telefoonnumer of adres om te informeren.
10 jaar geleden
Als ik zo naar de website kijk, denk ik van niet door de prijzen en de onprofessionele website. Zoals hierboven al gezegd kijk anders op de echte website?