Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil graag een boek bestellen via amazon.com maar dit lukt niet, wat doe ik fout?

om een of andere redenen krijg ik iedere keer: We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order. terwijl ik had gelezen op boek online kopen dat dat wel mogelijk is. wat doe ik fout?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Probeer het artikel eens te bestellen op de duitse vestiging van Amazon.(www.amazon.de) Soms lukt het hier wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+Plus proberen waard
Het item kan niet worden verzonden naar Nederland. Dit is een melding die je vaak zal krijgen op amazon.com. Bijna geen enkele winkel daar verzend naar Nederland en als dat zou kunnen is dat vaak heel duur.
Alternatieven zijn amazon.co.uk of amazon.de. Deze winkels verzenden namelijk wel vaak naar Nederland. Bovendien zijn de verzendkosten dan ook nog is lager.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Boeken bestellen bij Amazon.com met bestemming Nederland gaat probleemloos. Ook als het maar één boek betreft. De dollarprijs wordt automatisch aangepast aan de Europrijs in bv Amazon.de (Duitsland).
Het kan zijn dat Amazon.com uw adres niet herkent. U geeft bv Scheveningen op, terwijl het Den Haag moet zijn. Of uw postcode komt niet overeen met het opgegeven adres.
Het kan ook zijn dat u een boek bestelt in de VS dat in Nederland niet verkocht mag worden (maar daar zijn er maar enkele van).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding