Denk het wel daar de benodigde contact gegevens aanwezig zijn op de website,het is pas gevaarlijker als die er niet zijn:
http://bsshop.net/index.php?route=information/contact
Adres:
BSshop
Rotterdam 3022DR
Veelzigtstraat 23a

Kvknr: 57008981
Btwnr: NL852400275B01
Telefoon:
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik weet het niet zeker, maar mij geeft het geen vertrouwd gevoel. Ze hebben op de website niets van een webshop keurmerk, als ze aangesloten zijn aan zo'n keurmerk zou dat zeker op de website staan. Daarnaast ziet de website er ook een beetje knullig uit, het zegt niet veel maar is wel een eerste indruk.
Mijn advies is naar een andere (web)shop, die zijn er genoeg!
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een website op basis van een "indruk" als onbetrouwbaar bestempelen.
Ook het niet hebben van een keurmerk zegt niet veel. De kosten van een keurmerk zijn vaak veel te hoog voor "eerlijke, hardwerkende" ondernemers.
Ziet er niet heel vertrouwd uit.
Verbinding met de site en met de webwinkel zijn onversleuteld, ook als je aankopen gaat doen. dit betekend dat de verbinding niet beveiligd is, en als het ware "afgetapt" kan worden. Dit zou je ten minste verwachten van een site met webwinkel.
Op het eerste gezicht ziet het er niet heel betrouwbaar uit, ik zou verder zoeken naar een andere webwinkel.