Waarom werkt mijn betaling via Paypal op eBay niet?

Via eBay probeer ik van een Engelse verkoper een product te kopen. Ik heb eergisteren een Paypal-account geopend en vanaf mijn bankrekening daar geld op gestort. Er staat genoeg geld op in de juiste valuta en een eerdere betaling met Paypal (naar Nederlandse webshop) is wel gelukt. Paypal is trouwens de enige betaalmethode.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Misschien is het een phishing site die you gegevens probeert te ontfrutselen. Pas op en block je account onmiddelijk. Neem contact op met paypal en neem nieuwe inlog gegevens. Voor je het weet ben je je geld kwijt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Via paypal in een dag?
Niets te nadele van paypal, maar als je bankrekening wil bevestigen, (en het
hele proces van overschrijven naar paypal begrijp ik al niet)
gaan daar toch enige dagen overheen.