Waar kan ik Air Jordans Retro III bestellen?

Ik zoek een site waar je (niet al te duur) de Air Jordans Retro III, in de kleur wit met roze, in Nederland kan bestellen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Op deze site, kan je ze bestellen.

http://www.nikeshoeshotsalenl.com/air-jordan-3-dames-roze-cement-wit

De site ziet er een beetje vaag uit, en wat gekke vertalingen. Ze hebben het icoontje van het keurmerk geplaatst, maar je kan er niet op klikken, erg jammer. Maar je kan wel betalen met PayPal.

Dan kom ik deze nog tegen:
http://www.schoenennlonline.com/nike-air-jordan-3-retro-dames-schoenen-in-wit-and-roze

Exact dezelfde indeling als die eerste site, horen misschien bij elkaar....
En ik durf dus niet met zekerheid te zeggen dat deze site betrouwbaar is.

Ik vind echter niets dat zegt, dat hier oplichters bezig zijn, en dat zegt ook wat.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Slecht advies. De websites zijn onbetrouwbaar.
Het keurmerk is vals, alleen al door het feit dat contact gegeven ontbreken.
Hier bestellen is 99% zeker , geld weg.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Bedankt voor de - Ik heb gezegd dat ik de site niet 100% vertrouw.
En dat het keurmerk niet klopt. Op Google kan ik geen referenties vinden over deze site, als er mensen opgelicht waren zou dat via Google naar boven gekomen zijn, en dit is niet gebeurd. En je kan betalen via PayPal, dus zo slecht is het advies nog niet. Als je betaald met PayPal en er word niet geleverd, kan je het geld weer terug halen, dus 99% zeker geld weg, klopt niet.