Van welke site komt deze foto?

Hopelijk weet iemand van jullie wat het tekentje betekent en/of de site

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Het horloge is van het merk Omega. Alleen dat kan ik (tot nu toe) terugvinden.

Het beste antwoord

Wil je weten wat het tekentje Ω betekent? Dat is de Griekse letter Omega.

Omega is ook het merk van het afgebeelde horloge.

Toegevoegd na 13 minuten:
Een vergelijkbare foto -niet helemaal dezelfde- is te vinden op deze site: http://www.yeaswatch.com/promotionproducts.asp?ID=18753

Dit zijn volgens die site de details van het afgebeelde horloge:

DETAIL:

Name: Omega
Series: OM12064
Case: ceramic
Movement:Quartz
Bracelet / Strap: ceramic
Dial Color: black
10 jaar geleden
ItisILeClerc
10 jaar geleden
dat zal niet het bedoelde tekentje zijn...
Amadea
10 jaar geleden
Het gaat waarschijnlijk om die Japanse/Chinese? karakters die rechts door de band, en links onder het stripfiguur staan.