Waarom kan ik niet via bol.com met maestro betalen? ( pinpas )

Ik zit te kijken op bol.com maar dan wil ik betalen met een maestro pinpas maar waarom kan ik niet met een maestro pas betalen

Weet jij het antwoord?

/2500

Lijkt me heel simpel, ze zijn een webwinkel en hebben dus geen pinapparaat.

Jij wilt met een pinpas betalen, en daarmee is het niet mogelijk om via internet te betalen. Je kunt wel met iDeal betalen of achteraf via een acceptgiro. Dat Maestro logo is bedoeld voor credit/debit cards.

Als je de beschikking hebt over Internet-bankieren en de daarbij horende pasreader dan kun je gewoon aan BOL.com betalen met je pinpas. Je hebt dan de mogelijkheid tot het vooraf overschrijven van het verschuldigde bedrag d.m.v. een bankoverschrijving. De levering zal dan plaatsvinden nadat BOL.com het bedrag ontvangen heeft. Met die pinpas en cardreader kun je dan ook via I-Deal betalen, het bedrag staat dan meteen op de rekening van BOL.com. Heb je geen internet-bankieren, dan kun je helaas niet betalen aan BOL.COM anders dan met een acceptgiro.

In België kun je met je Maestro kaart online betalen, maar je hebt wel een Kaartlezer/Digipass nodig om uw unieke code te genereren voor deze transactie. Andere betaalmethodes op bol.com : - Acceptgiro - (prepaid) Creditcard - iDeal (Nederland) - Maestro (België)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100