Is www.iphonegadgets.nl betrouwbaar met opsturen, etc?

Ik wil namelijk een iPhone 4s hoesje kopen. Normaal zijn deze 70 euro, en hier slechts 29.. Dat het een replica is maakt me niet uit. Alleen sturen ze het wel op i.v.m. deze prijs?? Iemand ervaringen met deze site?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik heb zelf geen ervaring met die webshop.

Ik betaal maximaal 5€ voor een hoesje en dan is dat een van de 'betere' hoesjes. Enige nadeel is de lange verzendtijd (15 werkdagen), maar voor de prijs die jij wilt betalen heb ik minimaal 6 verschillende hoesjes.

Www.dx.com
Www.miniinthebox.com

Ik zou zeggen kijk eerst bij de bovenstaande linkjes.

Oh en check www.klacht.nl of iphonegadgets.nl er staat vermeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo Timonstan, De bookbook iphone case (Typ in bij google: Bookbook iphone case)
bedoelt u deze ? bruin kleur.
Voor iPhone 4/4S hoesjes ?
Je kan ook eens een kijkje nemen op http://www.add-more.nl