Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar vind ik leuke aanbiedingen voor sinterklaas kadootjes?

Ik wil graag online kadootjes kopen, maar niet te veel betalen. Nu weet ik wel dat er allerlei aanbiedingen zijn, altijd, maar hoe vind ik die nou?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
933

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Bol.com heeft leuke aanbiedingen en voor bijvoorbeeld vrouwencadeautjes hebben veel beautywebshops leuke aanbiedingen. Gewoon goed googelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kwam sintershoppen.nl tegen, die hebben alle aanbiedingen voor sinterklaascadeaus op een rijtje staan. Je kunt op de site zelf niets kopen maar de aanbiedingen staan handig op een rij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja wat goed! Ik zocht een overzicht van aanbiedingen voor sinterklaas. ik had wel al voordeelmuis gevonden, maar dat was veel te veel en niet speciaal voor sinterklaas. Sintershoppen.nl is wel een goed overzicht! Dank je wel hoor! nu kunnen we voor Sinterklaas een kadootje extra kopen:)
Op www.shopdiva.nl/08/cadeaus/ vind je genoeg (kleine) webshops met leuke aanbiedingen en ideetjes voor sinterklaas cadeautjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan tijdens Black Friday heel goed Sinterklaas-inkopen inslaan met heel veel korting. Bekijk alle Black Friday deals met kortingen tot wel 75%!
(Lees meer...)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding