Waar internet verleng stukje bestellen?

Ik ben opzoek naar een internetkabel verleng stukje, het gaat om een klein blokje waar je dus twee korte internetkabels in kan steken waardoor het een lange kabel wordt. Het liefst wil ik hem bestellen op kabeltje.com, omdat ik daar nu al een bestelling aan het plaatsen ben (op deze site had ik hem ooit wel kunnen vinden).

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Op die site heb ik iets gevonden: http://www.kabeltje.com/utp-koppelstuk-p-119.html
Zelf gebruik ik ook een koppelstukje, maar dan van een andere webshop en een ander merk. Die dingen bevallen goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zoek op die site eens op:
UTP koppelstuk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is goed maar kijk ook eens op conrad. 625 resultaten!