Ik wil iets bestellen uit China? Wie kan mij helpen zie uitleg! Dank!

Ik wil 2 opblaasfiguren kopen via china, het word daar gemaakt en kost veel goedkoper dan hier in nederland. Wie heeft ervaring met www.aierinflatable.net ??? Het ziet er op zich allemaal goed uit en via de mail contact gehad alleen het gaat om 800 euro ik moet helft aanbetaling zodat ze t kunnen maken. Ik ben alleen bang dat ik word opgelicht.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Het is een groot bedrijf en op alibaba (over global trades) staan geen negatieve berichten. Via Alibaba kan je eventueel betalingen doen onder Escrow (garantieregeling) en buyer protection.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet bestellen want je zal het nooit ontvangen, speel op veilig en koop het hier!