Ik wil mijn haar verlengen met clip in extensions krullend maar waar moet ik ze Bestellend?

Ik wil graag extensions bestEllen mijn haar is an boven niet heel krullend maar van onder wel en ik heb blond aan de onderkant. Maar waar moet ik ze bestellen...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan zoeken op Ebay :) ik koop ze daar ook voor mezelf en vriendinnen, succes.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ps; deze link is binnen NL; mét verzendkosten.. http://www.ebay.nl/sch/i.html?_nkw=Hair+extensions+clip&_sacat=0&_odkw=Hair+extecions&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

En de volgende is gratis verzending wereldwijd; http://www.ebay.nl/sch/i.html?rt=nc&LH_FS=1&LH_BIN=1&LH_PrefLoc=2&_nkw=Hair+extensions+clip&_fln=1&_trksid=p3286.c0.m283

Succes, voor vragen stuur je maar een privé berichtje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In genk is er een winkel waar je clip-extentions kunt kopen, maar gekruld weet ik niet, of op www.clipextensions.be
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens op www.shopdiva.nl/shop/1383/Doeli/ .. daar hebben ze vast wel iets voor jou.