Wanneer heb ik sneller mijn item binnen als ik het koop uit China of Amerika?

Toegevoegd na 6 minuten:
Het gaat om eBay.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hangt helemaal af bij welk bedrijf je koopt. Deal Extreme in China duurt het gemiddeld 4 weken, maar is erg goedkoop en je betaald geen verzendkosten, ik heb soms ook iets binnen 2 weken gehad.

Amazon zegt dat ze heel goedkoop zijn, maar als je gaat uitchecken, betaal je je helemaal blauw aan verzendkosten. De gemiddelde levertijd is 2 - 3 weken.

Hangt natuurlijk ook af wat je koopt (of in het stock is, formaat gewicht etc.).

Persoonlijk zou ik kiezen voor ECHT de goedkoopste aanbieder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De gene die eerder antwoord heeft gegeven weet niet erg veel van webshops.

bij eBay ligt er eraan wie de verkoper is, en het is daarom dus bijna onmogelijk om te zeggen of het sneller gaat of niet. Een verkoper uit china kan bijvoorbeeld het pakket gelijk na betaling opsturen terwijl een verkoper uit amerika het zo druk heeft met andere dingen dat het hem 2 dagen kost voordat hij het pakketje opstuurt.

En bij dealextreme ligt het eraan uit welke warenhuis je het koopt. ze hebben verschillende warenhuizen over de hele wereld, maar als je iets koopt uit een warenhuis in de UK dan komt het met 2-10 dagen binnen terwijl dit 1 tot ?? weken kan duren vanuit china.