Ja, die is betrouwbaar, het ziet er allemaal netjes uit, contactpagina is in orde, alles wordt goed uitgelegd en er zijn geen kritieken te vinden op internet.

Als je deze site checkt http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies_over/Kleding_en_textiel/Kleding_kopen_via_internet_of_postorder/Basisinformatie/Hoe_weet_ik_of_een_webwinkel_betrouwbaar_is mis ik alleen een keurmerk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, de website betrouwbaar! Ze staan ingeschreven bij KVK en de belastingsdienst. De verzorging is goed. Telefoon, keurmerk. Prima ik zie geen rede in om de website ''Onbetrouwbaar'' te noemen

Toegevoegd na 1 minuut:
Een tip als je volende keer weer een betrouwbaarheid wilt controleren. Controleer dan of de winkel een KVK heeft, en controleer of die klopt op kvk.nl. Bekijk keurmerken, telefoon en vestiging etc. Zo kun je een inschat maken of de winkel betrouwbaar is.

Toegevoegd na 3 uur:
Tevens kun je ook nog eens in de register van de politie kijken. Er staat niks in over die winkel ;)