Moet je verzendkosten betalen bij de mediamarkt?

Zo ja, wat zijn de verzendkosten?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik wil graag weten wat de verzendkosten zijn als ik iets bestel via de webshop.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt eraan wat je besteld,kijk even op de webshop want de bezorgkosten staan erbij.

Het beste antwoord

Tarieven
Standaard tarieven

Standaard pakketzending (PostNL)
€ 4,90
Media Markt bezorgservice (koelkast, wasmachine, e.d.)
€ 25,00 of € 39,00

Standaard pakketzending (PostNL)
Gratis of € 1,90
Media Markt bezorgservice (koelkast, wasmachine, e.d.)
€ 15,00

Toegevoegd na 2 minuten:
De tweede prijzen (1,90 en 15,00 zijn speciale actietarieven, dat stukje is weggevallen. De 4,90 en 25 of 39 zijn de standaard prijzen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ook staat dit op de site: Bezorgservice van Media Markt
Media Markt hanteert verschillende tarieven voor het verzenden van uw bestelling. De bezorgkosten zij afhankelijk van o.a. de afmetingen,gewicht, merk en aanbieding of actie. De bezorgkosten staan duidelijk bij elk product direct onder de verkoopprijs vermeld. Bij aankoop van meerdere producten betaalt u maar één keer bezorgkosten, die van de duurste zending.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oja, het zou fijn zijn als je de mensen die antwoorden geven op al je gestelde vragen waardeert door op een pc even netjes je vragen te sluiten en een beste antwoord te kiezen.