Ik wil een vriend uit Spanje een paar Allstars cadeau doen. Op welke sites kun je deze schoenen kopen die ze ook zo ver bezorgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (5)

Ebay heb ik wel eens een pakketje gekocht en naar
Een ander adres laten verzenden in het buitenland
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Staan wel all stars op ebay
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou ze ook bij je thuis kunnen laten bezorgen en zelf opsturen... Of kopen in n gewone winkel en zelf opsturen. Tis maar n idee.
Ik denk dat je ze zelf moet kopen en zelf met post naar spanje moet sturen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
U kan best die schoenen online kopen in een Spaans filiaal zodat de verzendkosten niet gaan overwegen en u vooral zeker bent dat die weldegelijk geleverd worden.
Betalen kan u met uw kredietkaart in euro.
Zie bv Cloggs.es, die site kan u ook in het Nederlands schakelen, zie onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze zijn momenteel in de aanbieding bij www. aanbiedingvandedag.nl bestel ze daar en stuur ze zelf op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer eens bij Asos. Ze verkopen hier Allstars (zoeken onder Converse). Levering: Free Delivery World Wide.
Express zending is mogelijk maar dan met een toeslag.

http://www.asos.com/pgehtml.aspx?cid=8677&WT.ac=UK_GlobalBanner1