Hoe moet ik een headset verzenden als iemand hem via marktplaats gekocht heeft?

Dit is de 1e x dat ik marktplaats gebruikt.
En heb een headset te koop gezet.
Nou heb ik een leuk bod gekregen en heb diegene een betaalverzoek gegeven.

Nu vraag ik mij af hoe ik een headset het beste kan verzenden?

Het is klein en het past in een kleine envelop.
Maar is dit wel de manier om het te doen?

Bvd,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het zou best in een envelop kunnen maar dan wel een envelop met bubbeltjes folie aan de binnenkant. Hierdoor heb je minder risico op beschadiging.
Let er wel op dat jij verantwoordelijk bent dat het heel bij de koper aan komt. Wil je dat risico niet lopen kun je beter een doos pakken en het hier in verzenden. Is wel wat duurder maar dan is de kans zeer groot dat het heel aan komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zoiets moet je altijd in een klein doosje doen, anders kan hij kapot gaan tijdens het vervoer. Wellicht heb je thuis een klein doosje? Anders bij het postkantoor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je aan een plat doosje, eventueel bij de Bruna te koop, kan komen wat door de brievenbus kan, dan vallen de verzendkosten wel mee.
(Volgende keer even afspreken dat de verzendkosten voor de koper zijn.)

Zo'n bubbeltjes plastic envelop, ook bij de Bruna te koop, zou volgens mij ook goed kunnen. Dat is stevig genoeg.

Iemand verzond pas een dunne oplader aan mij in een gewone enveloppe. Het kwam aan in een gescheurde enveloppe. Het mag een wonder heten dat de oplader zowiezo aankwam, maar een gewone envelop is geen goed idee weet ik dus uit ervaring.

Succes.