Wat betekend bij ebay aan de rechtste kant van een product de bv: 18m of 12d 4h 16m?

Ik wil weten wat de 18m betekend de bij ebay staat zo:
eerst staat een foto en de naam van het product - dan By it now - dan de prijs - maar dan bv 18m wat betekend dat?
ik had al bedacht
d=days
h=hours
m=minutes. MAAR WAAR HEEFT HET IETS MEE TE MAKEN?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is hoe lang een veiling nog loopt. Als er nog enkele minuten zijn ram maar eens een paar keer op F5 om de pagina te verversen. Dan zie je het zo minder worden. Als je dan nog wilt bieden moet je snel zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
Daarna verdwijnt het item dus van ebay. Voorbeeld van een veiling die zojuist verlopen is.
http://www.ebay.com/itm/Quad-band-WIFI-JAVA-watch-mobile-phone-DUAL-sim-Touch-screen-Keypad-Camera-/200738185449?pt=Cell_Phones&hash=item2ebceda0e9
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit is de tijd die je nog hebt om het produkt te kopen of om een bod te doen.