De goedkoopste zullen ze vast niet zijn, want als je even googelt op de Philips avent fopspeen, dan kom je er al snel achter dat deze winkel 'm voor 50 cent minder aanbiedt.
http://www.truus.nl/nl-nl/catalog/zwanger-baby/fopspenen/accessoires/philips-avent-fopspeen-6-18-mnd-enkel-103135.aspx

Maar je moet dan natuurlijk ook nog wel even vergelijken wat b.v. de verzendkosten zijn.

De rest van die spullen is bijna niet vergelijken, en is het dus ook nauwelijks te bepalen of ze de goedkoopste zijn. Want als je b.v. een Woezel en Pip rompertje wilt vergelijken (ik weet nauwelijks wat dat is ;-) dan blijkt al snel dat er allerlei soorten Woezel en Pip rompertjes zijn. Ik vond één zo'n ding in een supermarkt-aanbieding en die was veel duurder dan bij liefencool. Dat zou er op kunnen duiden dat liefencool in ieder geval niet duur is.

Je zult dus zelf nog even verder moeten vergelijken, en dan kijken of je een vergelijkbaar product net zo mooi vindt. Het viel mij op, tijdens het googelen, dat deze site een prima uitgangspunt is. Er staan heel veel van dit soort artikelen, en de zoekfunctie werkt ook prima.
http://www.beslist.nl/products/mode/r/Woezel_en_Pip_romper/
Succes!